8.2.10

Sköna dagar

När Johan var runt 18 månader älskade han att dyka ner i min kameraväska när den var öppen. För honom fanns det så mycket spännande att plocka med.

Det är svårt att få honom att gå i kortärmat och shorts. Han blir arg och ledsen och står och drar i ärmar och ben för att det är för kort. Så när man en morgon i april-maj 2009 lyckas att få honom att bara springa runt i blöja var det dags att plocka fram kameran. Gissa vilken liten sötnos som var i den med en gång.



Jag har svårt för mycket färger. Så här är något unikt för mig.
Men jag gillar verkligen alla färgstarka layouter och jag ska försöka vara mer
öppen för färg i fortsättningen...

2 kommentarer:

Miaa sa...

vilken härlig LO! Tack för kommentar i min blogg!

/Miaa

ScrapMyran sa...

Vilken läcker och rolig LO! Gillar det där lekfulla med glimten i ögat!