21.2.09

Cybercrop

Ja,
då har jag varit med i min första cybercrop. Får väl ta det som bjuds när jag inte kommer att åka till Skövde denna månaden.

Det är ju många roliga tävlingar på Scrappiz just nu.
Första jag var med i var en tekniklista.

Här är mitt bidrag:
Detta var kriterierna:
-------------------------------------------------------------------------------------
Dessa saker måste vara med:
* 2 olika band (spets, frills m.m. räknas)
* minst två foton
* något ur ditt spill (fri tolkning - förklara i din beskrivning)
* något från ditt senaste inköp
* minst 2 olika bokstavssorter (här räknas ALLT som är bokstäver, stämplat, stickers, rubons, utstansat, dymo m.m.) i rubriken.
* max en metalldekoration

-------------------------------------------------------------------------------------
Jag använde:
2 band, med ballonger och med klockor
5 foton, nåt av rekord för mig
Wellpappspill

Bakgrundspapper och journalingruta fr October Afternoon
Qk Studio och utklipp fr Scenic Route i rubrik. Övrig text med dymo, förhand och förtryckt.

En brad.

Detta var så kul,
så jag ska nog passa på att vara med i en crop till :)




Inga kommentarer: