6.3.15

CC Design

Äntligen fredag! Eller hur? =)

Jag har kommit in i ett flow den senaste tiden och fått gjort en hel del kort som jag kommer
visa en tid framöver. O det hjälpte kan jag säga när jag stod hos Helen, i butiken, i lördags...
när jag såg allt fint hon fått in.

Först ut ett kort med ett motiv från CC Design - en ny favorit på stämpelhimlen!



Mönstrat papper och textstämpel är från Gummiapan. Motivet är färglagt med Copics som
vanligt och jag har gått utanför boxen lite med att använda orange.

Hud E11-21-00-000-R20-11
Hår E29-27-25-23-21
Jeans B97-95-93-91
Orange YR09-07-04
Skugga B01-00-000/N5-4-3-2-0


Tittar man noga ser man att hårbandet glittrar. Efter färgläggningen har jag gått över med
min glitterpensel från Wink of Stella. Ett absolut måste på scrapbordet! Jag har använt
en genomskinlig.

Ha en fin dag!!



1 kommentar:

Therese sa...

Jätte snyggt som vanligt. Gillar verkligen den orange färgen.
:)