7.10.13

Julkortspremiär!!

Jaja, jag vet att flera av er har hållt på med julkort hela året men för mig är det premiär! Var nästan sugen på att leta fram jullistan på Spotify men eftersom sonen hade en kompis hemma kunde jag inte med det ;-)


Jag har inte kommit igång med att färglägga julmotiv än men vad gör det när man har en sånt fint klippark med juliga tags från Reprint.  Tokgillar det vaxade pappret som Helen fått in, så kul att använda till det mesta. Passar perfekt att "slå in" en blomma när man ska gå bort likaväl som till en LO eller som här, ett kort!


Det söta bandet med stjärnor är på ingång i shoppen.


 Den tunna och krispiga snöstjärnan är en die, även den på väg in i shoppen.

Hur många julkort är ni uppe i? Jag kan äntligen räkna ett ;-) Ha en underbar vecka!
Kramelikram Leia


Inga kommentarer: