13.2.11

Flitens lampa lyser...

Åh, vad det e skönt att få sätta sig vid pysselbordet. Idag provar jag att göra ett teljuskort. Det gick oxå otroligt snabbt att göra, om man räknar bort att jag letat ihjäl mig efter mina stämplar från Stempelglede... vart har de små rackarna tagit vägen???

Tycker det blev ett sobert kort. Ljusrosa och grått, fin färgkombo. Lade i några rosa doftljus från Ikea och det luktar så gott.

Provade för första gången Quickutz stämpelsystem. Jag har haft foamen ett tag, men inte gort något med den. Nu stansade jag ut ett hjärta från Boss Kut. Det blev ett jättebra resultat första stämplingen, men jag ville inte ha så jämt så jag stämplade av innan jag stämplade på min tag. Tagen är från Quickutz Cookie cutter. Tydligen heter Quickuts numer Lifestyle Crafts.

Inga kommentarer: