31.12.10

Favoriter från 2010

Sista dagen på året. Då gör jag som många andra, visar de layouter som jag är extra nöjd med från det gångna året.


En av dom få layouter där jag har mycket saker på. Både många olika papper och dekorationer.
Här var det cardstocken jag ville scrappa, foto och resten gick av bara farten.


Min Goi någon månad gammal ligger och sover på min arm. Pappren hade jag precis fått hem med posten.
De passar perfekt till hans lilla body. Gillar att layouten är så enkel.


Johan fyller två år men ser ut som fyra, fem på kortet. Ren och enkel.


Mamma! Behöver man säga mer??
Med dom glasögonen såg hon ut som ugglan Helge i från A till Ö. Därför ugglorna.
Bakgrundspappret påminner om något som kunde suttit på väggen i mitt barndomshem.
Ren och enkel.


En skön eftermiddag i Monicas trägård i Falköping.
Johan ser hur jag plockar maskrosor och ska göra likadant.
Snart var jag utan både sittunderlägg och verktyg.
Gillar att jag vågade ha på så många blommor.


Johan är kär i Blixten, filmen och allt som har med Blixten att göra.
Här fick han en bilbana av pappa och därmed hade han plötsligt två Blixtenbilar.
Han döpte själv om den ena till Mac. Layouten är väldigt ren och enkel.


Johan sover borta för första gången. Jag gillar hela serien papper från Crate Paper.
Här hade jag fått gult på hjärnan och ville göra nåt gult...


Vi sitter på planet till Gran Canaria. Magnus vill som alltid aldrig vara med på bild.
En skiss från Sockergrynet talade till mig och fram kom layouten.
Gillar att det kommit in en stämpel på layouten.


Vi äter kvällsmat och Johan dricker mlöck. Hade en tidigare layout från samma fotoserie och ville att de
båda layouterna skulle passa ihop. Den känns väldigt amerikansk i sina färger... Enkel och ren layout.

Johan får sitt första hysteriska utbrått av otröstlig gråt. Efteråt somnade han. Älskar pappret med bävrarna.


Ja, det var layouter från året.
Gott nytt år önskar jag
.

2 kommentarer:

Patricia/tiza67 sa...

Önskar dig ett riktigt gott slut och ett riktigt Gott Nytt Scrap År!!
Kramen från Patricia

Cattis sa...

Vilka härliga layouter!!! =)