2.5.10

Lugnet efter stormen

Igår var jag på scrappträff här i Uddevalla. Vi var sju glada tjejer som pysslade mellan 10-18 hos Creativica. Jag var lite väl optimistisk när jag packade och trodde att jag skulle hinna göra fyra layouter. Hade jag inte sabbat en rub-on som jag väntat på rätta fotot för att använda så hade jag haft tre, nu blev det en helt färdig och två halvfärdiga.

Det är så svårt att packa. Man tar alltid med sig för mycket. Nu försökte jag att inte ta med så mycket och det gjorde jag sannerligen inte. Men det blev ändå att jag inte ville använda det jag hade med mig...

Jag har länge velat använda mitt bäverpapper från DCWV och igår hittade jag en layout och kort som jag kände kunde passa till pappret.
Blommor, biljetter, halvpärlor, band och runda bokstavsstickers och jag blev ganska nöjd med resultatet.

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej igen!!
Tack för din kommentar inne hos mej!
Va glad jag blev!!

Jätteroligt var det att träffas i går och "vilket kackel" det var!
(Haha....är rädd att jag bidrog en del....*skäms lite*)

Din layout med "bäver-pappret" blev verkligen jättefin! Jag missade ju att titta ordentligt på den när den var helt klar.

Och så har jag kikat lite tillbaka i din blogg här. Jisses, va DUKTIG DU ÄR!!!!!!!
Och du har ju faktiskt stämplat en del, och dessutom målat dom så kanon-fint!
(har för mej att vi pratade en del om stämplande i går och du sa att du inte var en "typisk stämplings-människa"...)
Vilka pennor har du använt??
Skuggningarna var väldigt snygga.

Va bra att du fick en påminnelse om teet..
(YOGI TEA, Rooibos "African Spice" - Organic)

...och gärna en sked honung och ev. en skvätt mjölk om man vill ha det lite mildare)

Vi hörs snart igen!
Kram, Jenny