3.4.10

Cybercrop

Kikade runt bland de olika utmaningarna/tävlingarna som finns att välja bland i Scrappiz pågående cybercrop. Jag föll för den skisstolkning som man skulle göra där Grodans Scrapgarden står som sponsor. Här är mitt bidrag:



För första gången har jag lyckats att sätta foto och rubrik snett. Direkt efter att jag skurit till det vit/turkosa formskurna pappret ångrade jag att jag inte skurit det lite snett det oxå...
Jag tycker även att det är svårt att använda band, men här har jag lyckats få med tre stycken, två zickzackband och ett pompomband. I nedre högra hörnet har jag försökt dölja det tryck som pappret har som jag inte är helt förtjust i genom att sätta lite punchinella ovan och däröver en cirkel för datum och en liten stjärndekoration. Akryldroppar finns med och jag har använt Quickutz Studio Classic tillsammans med bokstavsstickers i min rubrik.

Inga kommentarer: