4.6.09

Goi Joi

Fredagen efter Kristiflygare var jag på scrapträff/pysseldag i vår nya scrapaffär här i Uddevalla. Det var riktigt kul att få sätta sig ner med några likasinnade och bara låta tiden försvinna. Johan åkte till pappa några timmar tidigare än brukligt.

När jag skulle upp och lämna Johan kom världens regnskur över oss. Johan hade regnbyxor men blev ändå blöt. Jag hade tänkt på regnet och hade mina papper och kort först i en plastväska som låg i en plastpåse. Ändå var både papper och kort blöta när jag plockade upp dom. Men korten torkade förvånanvärds väl...

Detta är resultaten från de ca 4 timmarna jag var där.
Båda är utifrån skisser av Becky Fleck,
hennes sida hittar du här
Jag har nu köpt ett 12' album till Johan. Riktigt kul med så stort format igen.
12*12
dubbel, 12*12

Inga kommentarer: