22.2.09

Dagens alster

Så skönt det är att bara få sätta sig ner, bläddra bland foton på Gossi Jossi, ta fram papper och dekorationer och bara pyssla. Alldeles för lite tid till detta har man...
Johan stannade en extranatt hos pappa så jag har gjort två nya layoyter idag.

Här har jag använt mig av en skiss från Becky Fleck.
Hon är ju så duktig och det är så roligt att arbeta efter hennes skisser.

Den här layouten har jag anmält till scrappiz cybercrop. Det är julafton och julklappsutdelning.

Vad alla tjejer är duktiga inne på scrappiz, så många fina bidrag har jag sett denna helgen. Det är ett enormt tryck inne i galleriet. Nya alster hela tiden.
Bra tjejer!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du hunnit med mycket!!!
Jag har bara scrappat en supersnabb LO på Figge ikväll, det är allt på en vecka...

Är du sugen finns en ny skiss i min blogg. Gjord av Becky, även en storfavorit hos mig.

Kram

Articsisters sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.


Lisbet

Anonym sa...

Det är Bazzill-papper, hjärtat, scallop diecut heart eller nåt heter det.
Jag har det men ser att även det försvunnit från shoppen.
lägger upp det igen senare idag.
Kram

Anonym sa...

Nu är hjärtat på plats under Cardstock - Bazzill =)

Kram