1.5.14

Shoreline Treasures

Snacka om att vara helt väck på dagarna! 1 maj idag och det innebär ledig dag. Jätteskönt. Låg där o
slöade i soffan när jag insåg att det innebär att det är torsdag med och jag bloggar ju om torsdagarna här
hos Helen. Kortet var färdigt sen ett par dagar tillbaka så det enda som behövdes var ett foto =)


Den här gången har jag bara skapat med papper och stämplar. I mitt senaste DT-paket så skickade
Helen dessa superfina papper från Pion Design. Helt ljuvliga. Tror att dessa blåa -
Shoreline Treasures - blev mina favoriter. Såååå fina!!

Jag har chalkat alla kanterna med distress dynan "Stormy Sky", övriga papper är mörkblå cardstock
och straw. Allt i sin enkelhet! Texten kommer från K-design.

Ha en fortsatt skön 1a maj!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Greetings! Veгy helpful advice in this particuoar article!
It's the little changes that produce the greatest changes.
Many thanks for sharing!

mү web site :: child support hotline

Anonym sa...

electronic cigarette brands, best e cigarette, electronic cigarette, smokeless cigarette, best electronic cigarette, e cigarette